Apa 7 Bahan Istimewa Yang Jadikan Kolagen Ini Selamat Diambil Dan Gerenti Anjalkan Kulit?

0

Assalamualaikum

Saya pernah ambil kolagen Shaklee ni pertama kali saat menyusukan anak sulung waktu dia berusia hampir setahun. Niatnya memang nak menganjalkan kulit, tahu jelahkan.. macam mana keadaannya perut kita lepas bersalin ni. Nak cerita pun malu oii. Hehe.

Kali pertama ambil, mula-mula pelik sebab breast bengkak. Susu melimpah keluar sampai paksa anak menyusu nak bagi surut susu. Tak sangka pulak boleh meriah.

Kolagen Shaklee ni supplement kolagen yang unggul,mengandungi 4000 mg kolagen sisik ikan merah, iaitu sejenis kolagen tulen yang bermutu tinggi. Ia sangat mudah diserap oleh tubuh kita dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Apa 7 Bahan Istimewa Yang Jadikan Kolagen Ini Selamat Diambil Dan Gerenti Anjalkan Kulit?

Sebenarnya kan ramai tak sedar yang bila usia kita dah masuk 30an, kolagen dalam badan kita dah mula berkurangan. Sebab tu kebanyakan orang, makin tua, makin nampaklah kedut dimuka. Itu tanda yang badan kita sangat kekurangan kolagen.

Tapi, banyak lagi sebenarnya faktor lain yang kurangkan kolagen dalam badan kita ni antaranya radikal bebas, pencemaran, stress, dan sebagainya.

Jadi, pengambilan kolagen Shaklee ni boleh bantu bantu kulit kita untuk kekalkan ketegangannya secara semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut pada wajah kita yang cantik ni.

Bahan Istimewa #1 – Sisik Ikan Merah

Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

kolagen semulajadi1

Bahan Istimewa #2 – Ekstrak Biji Camellia Japonica

Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu kurangkan radikal bebas.

kandungan kolagen2

Bahan Istimewa #3 – Ekstrak Pfaffia

Pfaffia (ginseng Brazil) apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilia Japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembap, lembut dan licin.

khasiat kolagen3

Bahan Istimewa #4 – Elastin Dari Kolagen Ikan

Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

kolagen untuk kulit4

Bahan Istimewa #5 – Vitamin C dan B

Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisme karbohidrat , lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen dalam sel.

apa itu kolagen5

Bahan Istimewa #6 – Ekstrak Kekerang

Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

kebaikan kolagen6

Bahan Istimewa #7 – Lactobacillus Acidophilus

Membantu megimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu menigkatkan penyerapan kolagen.manfaat kolagen7

Kolagen Shaklee telah terbukti dalam Peningkatan sebanyak

  • 69% Kelembapan kulit
  • 75% Kelembutan kulit
  • 80% Pengurangan kedut pada kulit
  • 90% Radiant pada kulit

Ia telah diuji secara klinikal, dan menunjukkan skin appearance mengalami peningkatan sebanyak 71% selepas mengambil secara berterusan selama 8 minggu.

Antara Testimoni Yang Telah Mengambil Collagen Powder Shaklee

cara hilangkan jeragat dengan mudah

 

 

cara licinkan kulit muka

 

 

tip haluskan kulit muka

 

 

ubat sakit lutut semulajadi

 

 

cara atasi kulit kering

 

Harga sekotak yang mengandungi 15 sachet adalah RM 298. NAMUN, dengan belian 3 kotak dalam 1 resit melayakkan anda untuk mendapat KEAHLIAN PERCUMA dan menikmati harga ahli yang jauh lebih murah. Hubungi Zulaikha 018-3164133 untuk dapatkan kulit mulus dan anjal. Jangan sampai dah ada kedutan banyak ditepi mata dan mulut baru nak cuba =)

Nak Shopping sendiri pun boleh, lepas tu hubungi saya untuk dapatkan konsultasi ekslusive dari saya ye =)

 

order shaklee

 

 

Ibu kepada 3 superheroes, work happily at home mom. Memilih Shaklee sebagai lifetime bussiness dalam mencapai financial dan time freedom. Bekas pendidik, merupakan editor Kelab Ibu Ohsem dan founder at Official FB Page Ummu Ayyash Dot Com.

Leave A Reply

CommentLuv badge