Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

3 Tanda Utama Resdung Menyerang Anda

0

Orang kata, setiap orang ada resdung namun level masing-masing berbeza. Betullah kot kan? Syukur Alhamdulillah sebab diri sendiri setakat ni takde lagilah tanda-tanda resdung teruk. **na’uzubillah min zalik**

Cuma, suami la yang nampak sangat teruk resdungnya. Sama macam mak saya dan adik perempuan saya yang sorang tu. Antara gejala dan kesan yang kita boleh nampak orang yang kuat resdung ni cepat letih, asyik ngantuk, tak bermaya dan kerap bersin.

Ada 3 tanda utama yang biasa saya tengok pada suami :

ubat resdung mujarab

Bertindakbalas Dengan Suhu Sejuk

Simptom di atas juga akan muncul apabila pada waktu pagi dan pada suhu sekeliling yang terlalu sejuk. Biasanya penghidap resdung akan bersin berkali-kali apabila mandi di pagi hari dan hidung akan tersumbat apabila berada di dalam bilik yang bersuhu sejuk akibat penghawa dingin.

Hidung Berair & Tersumbat

Jika anda kerap mengalami hidung berair dan tersumbat maka berkemungkinan anda dijangkiti resdung. Terutamanya setelah makan makanan di dalam tin, pedas, makanan laut dan beberapa jenis makanan lain yang bertindakbalas dengan kuman resdung.

Kerap Bersin Di Waktu Pagi

Jika anda kerap bersin apabila bangun dari tidur atau ketika mandi di awal pagi, maka anda juga berkemungkinan dijangkiti resdung. Ini kerana kuman resdung bertindakbalas dengan keadaan sekitar yang sejuk. Biasanya anda akan bersin setelah hidung berair dan tersumbat.

Lepastu bila tengok suami sokmo letih lesu, balik rumah semata untuk tidur je sampai tak sempat kami nak sembang borak ke apa. Dahlah susah nak jumpa **kes suami bizi manjang**

Macam-macam ubat dan rawatan dah suami cuba, tapi saya tengok sama je keadaannya. Nothing’s change.

Maka saya pun bagitau kat suami saya na belikan beliau suplemen.

Sebab saya tengok mak saya ambik makin baik pulak resdungnya. Apa salahnya cuba, lagipun sebab dah banyak testimoni saya tengok dan kajian klinikal pun ada.

Walaupun mula-mula tengok harga sampai telan air liur banyak kali, namun bila kira balik kos-kos rawatan sebelum ni agaknya boleh beli berbotol vivix.

 

ubat resdung

 

Jangan ambil mudah dengan masalah resdung. Bahaya kalau dibiarkan melarat.

Syukur sebab Allah ilhamkan untuk ikhtiar dengan vivix ni. Sekarang nampak suami dah jarang sangat bersin pagi-pagi. Kesihatan pun semakin baik alhamdulillah.

Tak perlu percaya apa yang saya tulis. Dapatkan dahulu, dan rasai kesannya. Saya tak pernah rugi kalau anda tak cuba. Dan saya tak untung apa-apa kalau anda kembali sihat lepas amalkan vivix ni. *Opss. Saya untung pahala tau*

Anda hanya perlu laburkan RM 475 atau dapatkan dua botol dengan harga yang jauh lebih jimat BESERTA

  • Keahlian percuma (jimat RM 69)
  • Harga ahli dan diskaun 5% (jimat hampir Rm 200)
  • Penghantaran percuma seluruh Malaysia (jimat Rm 10.60 tau)
  • Cashback bonus!

Perlu dapatkan sekarang?

Whatsapp Zulaikha di talian 018-3164133 dan dapatkan terus info lanjut ya. Saya sedia bantu sebaik mungkin untuk setiap masalah yang anda hadapi. Diabetes bukan penyakit yang kita boleh lengah-lengahkan, kerana setakat ini ia memegang title ‘silent killer’.

Tangguh lama-lama, anda tahu akibatnya. Semoga segera sembuh!

buy now

Salam Sayang,

Ummu ‘Ayyash | Zulaikha Ali (ID 1075383)

 018-3164133
 sakieenah@yahoo.com
Pengedar Shaklee Kawasan Muar
 Luar dari kawasan MUAR, boleh gunakan perkhidmatan POS LAJU/GDEX untuk penghantaran ke seluruh Malaysia
Facebook Comments

I am a wife to a great husband. I am a proud mother to three adorable sons. I am a fulltime work at home mom. I am breastfeeding my 3 sons, and looking forward to breastfeed my next babies. I like to share my little experiences in parenting, breastfeeding, pregnancy because every journey is unique. Bundle of joys, Ayyash, Miqdad & Ubaidah.

Leave A Reply

CommentLuv badge