Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Cara Hilangkan Batuk Untuk Bayi 1 Tahun

0

Assalamualaikum

Anak ketiga ni memang sejak lahir tak tahan betul dengan sejuk. Tak sama macam abang-abang dia, kuat tidur aircond. Huhu. Jadi, bila tiapkali tidur terlebih sejuk tu, mulalah hidung dia berair. Selsema. Bila dah selsema, melarat pula jadi batuk berkahak. Bila kahak makin banyak, demam pula.

Sejak umur dua bulan, setiap bulan mesti ada adegan ke klinik sebab demam dan batuk. Susah hati betul kalau dia demam, selsema dan batuk, nak menyusu pun susah sebab hidung tersumbat.

Cara Hilangkan Batuk Untuk Bayi 1 Tahun

Macam-macam cara buat untuk hilangkan batuk dia memandangkan umur dia masa tu baru dua tiga bulan. Alhamdulillah, banyak petua hilangkan batuk baby yang saya cuba..tapi bila dah demam..terpaksa juga bawa ke klinik dan paling sedih sebab kecil-kecil dah kena ambil antibiotik.

Jadi sejak masuk umur dekat setahun, ada sekali dia selsema dan batuk. Dah banyak bulan ni, umi cuba bagi omegaguard untuk ubaidah. Alhamdulillah..3 hari je dah hilang batuk dia. Lega sangat-sangat umi😭

Sejak tu, umi konsisten jela bagi omegaguard kat dia dan so far Alhamdulillah takde dah siri ulang alik klinik setiap bulan untuk ambil ubat lega nafas ke, ubat batuk ke..Alhamdulillahhhh….

Omegaguard ni memang bagus sangat untuk anti keradangan. Omega Guard bantu repair tisu paru-paru. Bila diserang batuk, Omega Guard bertindak dalam memperbaiki tisu-tisu ini.

Di samping itu, Omegaguard juga memberikan rasa panas pada paru-paru yang akan menyebabkan kahak boleh mencair. Dan bagusnya omega ni, Omega Guard boleh bantu tingkatkan imun sistem badan.

So sekarang batuk ke tak batuk ke, demam ke tak, memang saya akan konsisten bagi omegaguard ni untuk anak-anak. Diorang pun sukaaaa sangat kunyah omega ni, mak diorang ni telan je..tak kuasa la nak kunyah😂

Suplemen yang memang wajib ada stok di rumah, omegaguard ni la. Alhamdulillah..anak kedua yang pernah ada masalah jantung berlubang pun nampak makin sihat lepas konsisten omegaguard ni.. syukur.

Banyak lagi khasiat dan kebaikan omegaguard ni, tapi nak dapatkan sebaiknya dapatkan konsultasi dulu ye. Makan dengan aturan yang betul, inshaAllah dapat kesan yang terbaik👍

Nak dapatkan omegaguard dari saya, klik je kat icon whatsapp tu..nanti kita consult terus❤

 

 

Facebook Comments

I am a wife to a great husband. I am a proud mother to three adorable sons. I am a fulltime work at home mom. I am breastfeeding my 3 sons, and looking forward to breastfeed my next babies. I like to share my little experiences in parenting, breastfeeding, pregnancy because every journey is unique. Bundle of joys, Ayyash, Miqdad & Ubaidah.

Leave A Reply

CommentLuv badge