Category: Uncategorized

bila-anak-buat-silap 0

Bila Anak Buat Silap

Pernah satu hari, Ayyash tertumpahkan air. Banyak. Bukan sikit. Air manis pulak tu. Dan ummi ni cepat ‘stress’ kalau air manis tumpah sebab rumah ni pantang je benda tumpah. Semut hurung siap bawak sejuta...

nafkah 2

Nafkah : Apa Yang Suami Dan Isteri Perlu Tahu

PENGERTIAN RINGKAS NAFKAH Apakah itu nafkah? Nafkah ialah membelanjakan harta untuk sesuatu yang baik, atau untuk dirinya dan untuk orang-orang yang di bawah tanggungannya seperti isteri atau anak. [Imam Nawawi dalam Raudah at-Talibin, 6/449]...

register 0

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Assalamualaikum Memang ramai sangat yang nak register ahli, dan macam-macam soalan comel diorang bagi kat saya, huhu. Hepi dan enjoy sangat buat bisnes ni, sebab masing-masing berusaha nak sihat, nak bangunkan diri, nak majukan...

postpartum 2

7 JENIS MEROYAN YANG IBU PERLU TAHU

Asssalamualaikum Sedih baca kisah ibu meroyan terjun bangunan akibat tertekan tak dapat susukan anak tu. Banyak komentar dan pendapat yang masyarakat MAlaysia berikan. Saya sama sekali tak berniat langsung nak debatkan isu penyusuan disitu,...

Catatan Hari Pertama Miqdad AnNusair Warded Di IJN 1

Catatan Hari Pertama Miqdad AnNusair Warded Di IJN

Hari demi hari, debaran dihati makin terasa ke kemuncaknya. Tarikh pembedahan miqdad semakin hampir, cukup membuatkan hati berasa galau setiap kali memikirkan tentangnya. Menanti abi berpulangan dari menyelesaikan amanah di Kelantan, cukup untuk beri...