PEROKOK TEGAR INI BERJAYA TEMUI CARA PALING MUDAH BERHENTI MEROKOK

6

Apa lagi yang mampu menenangkan tekanan dan stress yang melanda jiwa seorang perokok, melainkan hanyalah sebatang rokok ! Bagi mereka rokok itu sangat menenangkan dan dikatakan mampu memberi ilham dikala kekusutan.

Benarkah?

Walaupun disajikan dengan gambar-gambar ngeri dan menakutkan di kotak rokok, sedikitpun tak memberi kesan dan berbekas di hati perokok. Tahu haramnya merokok, tapi tetap sekali berdalih dan berhujah. Tahu keburukannya, tetapi masih lagi nak teruskan.

Bagaimanapun, saya tahu ada segelintir mereka sudah mula terbit rasa menyesal dalam diri dan mula menanam niat untuk berhenti daripada tabiat tidak sihat ini. Cuma mungkin atas beberapa faktor, niat itu masih tak berjaya nak dilaksanakan.

PEROKOK TEGAR INI BERJAYA TEMUI CARA MUDAH UNTUK BERHENTI MEROKOK!

berhenti merokok

Ini kisah benar yang ingin saya kongsikan.

Lelaki yang berasal daripada Pontian, Johor ini punya pengalaman dan kisah mengerikan berkaitan merokok. Seorang perokok tegar sejak berusia 14 tahun, bayangkanlah!

Jom kita dengar sendiri pengalaman daripadaEncik Uzir, apa yang beliau lakukan untuk berhenti merokok.

 

Encik Uzir ni 3,4 kali join bengkel untuk perokok, sampaikan doktor pun dah kenal dengan beliau, tapi beliau tetap GAGAL nak berhenti merokok.

Selain tu, beliau pun pernah jugak cuba electric cigarette untuk hentikan ketagihan beliau, pelekat nikotin pun pernah cuba, tapi tetap jugak tak berjaya.

Tapi dengan tak disangka, bila isteri beliau sendiri berikan VIVIX kepada beliau, beliau cuba dan ajaibnya.. Beliau rasa rokok jadi tawar dan memang hilang terus nikmat merokok tu!

Teruslah berjaya tinggalkan rokok buat selamanya. Eh, macam tak percayakan? But this is a real story. Dan ALHAMDULILLAH. Beliau kini hidup sihat dan bebas daripada menjadi hamba rokok.

Kalau tak, kasihan pada isteri dan anak-anaknya, terpaksa menjadi perokok pasif menyedut asap rokok daripada suami dan bapa mereka. Lebih parah lagi kalau isterinya hamil, pasti beri kesan tidak bagus kepada janin dalam kandungan!

BAGAIMANA VIVIX  MEMBANTU BERHENTI MEROKOK?

  • Ramuan yang terdapat di dalam Vivix adalah 10 kali ganda lebih hebat dari reservatrol.
  • Antioksidan yang tinggi dapat memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat asap rokok.
  • Diet antioksidan yang betul mampu mengurangkan pengaruh merokok disamping mengurangkan ketagihan nikotin.
  • Antioksidan dapat membantu menstabilkan radikal bebas yang tidak stabil akibat nikotin.
  • Antioksidan membantu melindungi dan memperbaiki semula DNA yang telah terjejas akibat nikotin

 

smoker dna

 

Gambar di atas menunjukkan struktur DNA seorang perokok yang telah tercemar dengan Nikotin.

DNA yang telah dicemari nikotin ini yang menyebabkan seorang perokok amat sukar untuk berhenti merokok.

Dalam terapi penggantian Nikotin, proses berhenti merokok dibuat dengan memberi dosage nikotin yang kecil sebagai menggantikan nikotin dari rokok.

Dalam kebanyakan kes berhenti merokok biasanya akan berlaku withdrawal symptom. Ia berlaku kerana badan seorang perokok sedang menyesuaikan diri dengan hidup tanpa Nikotin sedangkan dalam DNA mereka, nikotin tersebut masih ada.

Namun hal ini tidak berlaku dalam terapi berhenti merokok dengan Vivix Shaklee. Ini kerana Vivix membantu dengan cara membuang nikotin yang ada pada DNA tadi. DNA yang tercemar dengan Nikotin akan dipulihkan dan dimurnikan semula apabila nikotin yang melekat padanya ditanggalkan.

Hasilnya DNA akan kembali kepada keadaan asal, yang menyebabkan perokok akan mengalami :

  • Rasa pahit dan busuk bila merokok
  • Rasa semput dan sesak bila merokok

Yang mana akhirnya mereka sendiri akan berhenti dari merokok akibat dari rasa yang mereka alami.

APA KATA MEREKA YANG SUDAH MENCUBA?

#TESTIMONI 1 : Isteri bahagia suami bukan lagi seorang perokok

vivix-rokok2

#TESTIMONI 2 : Emak seorang perokok tegar sejak belasan tahun

testimoni vivix rokok 1

#TESTIMONI 3 : Usaha menjahuhkan diri dari benda haram berhasil

vivix rokok

#TESTIMONI 4 : Setiap tahun azam yang sama tapi tak menjadi

cara-berhenti-merokok-dengan-cepat-dan-mudah

#Dan banyak lagi testimoni hebat mereka yang berjaya berhenti merokok selepas consume VIVIX.

Kebanyakannya peranan dan pengorbanan si isteri la yang bersungguh nak sangat tengok suami yang mereka cntai ni bebas daripada rokok.

BERAPAKAH HARGA VIVIX?

Kalau ditanya soal harga, pasti jauh lebih murah berbanding nikmat sihat yang dapat dicapai bila berjaya berhenti merokok.

Harga Vivix Shaklee ni memang bersesuaian dengan kesannya yang dikatakan sebagai tonik ajaib. Sebotol Vivix berharga RM475.

Tapi sekiranya anda membeli 2 botol Vivix, anda akan dapat:

  1. Keahlian PERCUMA!
  2. Sebotol Vitalea PERCUMA!
  3. Penghantaran PERCUMA!
  4. Harga yang jauh lebih rendah dengan YES Pack!
  5. Cashback BONUS sebanyak RM 30++

stop-smoking

Untuk para suami dan isteri, atau anak-anak yang inginkan bapa anda menjadi seorang yang bebas merokok dan pastinya akan menikmati kesihatan yang jauh lebih baik, tolong jangan bertangguh dengan peluang ini.

Hubungi Zulaikha segera di talian 018-3164133 untuk mendapatkannya, dan saya akan bantu berikan cara pengambilan yang betul agar mendapat hasil seperti mereka yang dah berjaya atasinya.

Salam Ramadhan Al Mubarak

–Ramadhan yang sama, natijah yang BERBEZA–

 

buy now

 

Ikhlas Membantu, Sebarkan Kebaikan~

Ummu ‘Ayyash | Zulaikha Ali

Shaklee ID 1075383

sakieenah@yahoo.com

018-3164133

Pengedar Shaklee Kawasan Muar & Seluruh Malaysia

 

Ibu kepada 3 superheroes, work happily at home mom. Memilih Shaklee sebagai lifetime bussiness dalam mencapai financial dan time freedom. Bekas pendidik, merupakan editor Kelab Ibu Ohsem dan founder at Official FB Page Ummu Ayyash Dot Com.

Discussion6 Comments

    • Zulaikha Ali

      Cik Yaya : Alhamdulillah, ramai dah rasa kesannya. Bukan untuk perokok je, nak awet muda, nak sihat pun boleh ambik vivix.
      Harga sebuah kesihatan tidak ternilai 😉

Leave A Reply

CommentLuv badge