Ramuan Rahsia Protein Semulajadi

0

Kebanyakan pengamal protein Shaklee ini mengakui yang soya daripada Shaklee ini sangat berlainan dengan soya yang ada dipasaran. Termasuklah Zue sendiri..hehe.

soya semulajadi

Memang sangat merasai perbezaan pada badan lepas amalkan ESP ohsem ni 😀

Mama Zue sendiri pun bagi feedback positif, “Kenyang sampai petang, hilang merekah tumit kaki.. lembut dah !”

Apa yang buat ESP Shaklee ni sangat istimewa?

Pasti ramuan dan kandungan yang ada didalamnya tu sangat bagus kan.. 🙂

Jom kita baca dan tambah ilmu, supaya kita jadi pengguna yang bijak, bukan ikut-ikutan!

KANDUNGAN ESP SHAKLEE

Thiamin Atau Vitamin B1

– Memberikan tenaga segera kepada badan
– Menjaga dan melindungi saraf dari mengalami kerosakan
– Menambah kan keceriaan pada diri anda
– Menguatkan daya ingatan.
– Membantu mendapatkan tidur yang berkualiti, anda lebih lena.

Iron

– Membekalkan zat besi yang mencukupi kepada badan anda untuk mengelakkan anemia
– Membekalkan oksigen ke seluruh sistem peredaran darah dan juga otot

Niacin

– Membantu menurunkan paras kolestrol dalam darah
– Mencantikkan kulit
– Membantu dalam sistem penghadaman.

Penghadaman yang baik membolehkan zat makanan yang kita ambil masuk ke dalam perut dapat diproses dengan sempurna

Riboflovin

– Memperbaharui sel-sel kulit yang mati dan diganti dengan sel yang baru dan sudah tentulah kulit menjadi semakin cantik dan berseri tanpa Mekap 🙂

– Masalah migrain yang mengganggu aktiviti harian anda adalah berpunca dari tekanan. Dengan pengambilan Esp Shaklee ini membantu mengurangkan risiko untuk mendapat masalah  migrain.

Kalsium

– Nutrien yang penting untuk pembentukan tulang dan gigi yang kuat dan sihat.

– Kalsium juga membantu menurunkan tekanan darah tinggi yang dihadapi oleh anda sekiranya ada.

Vitamin B6

– Membantu mereka yang mengalami masalah insomnia..masalah susah nak tido..

– Penting kepada wanita hamil yang mengalami masalah ‘morning sickness’. Esp ini membantu mengurangkan  masalah ini yang kerap terjadi kepada golongan wanita hamil.

Sebab itulah Zue sendiri akan pastikan pengambilan protein ni setiap hari. Sebab Zue tahu, makanan yang ada pada hari ini tak mampu dah nak menapung keperluan nutrisi badan. Jai Zue perlu topup nutrisi tu dengan makanan tambahan, jadi Zue pilih suplemen semulajadi ni untuk kesihatan Zue sendiri ! 🙂

Alhamdulillah.

Rasa lebih baik daripada dulu. Upss..jangan percaya cakap Zue, cuba dan rasa sendiri ya! Nak dapatkan tips dan cara pengambilan yang superb?

Sila hubungi Zue ya… 🙂

Zulaikha Ali (ID 1075383)
No Tel: 018-3164133
Email: sakieenah@yahoo.com
COD area: Muar, Batu Pahat
Luar dari kawasan MUAR, boleh gunakan perkhidmatan POS LAJU/GDEX untuk penghantaran :)

Ibu kepada 3 superheroes, work happily at home mom. Memilih Shaklee sebagai lifetime bussiness dalam mencapai financial dan time freedom. Bekas pendidik, merupakan editor Kelab Ibu Ohsem dan founder at Official FB Page Ummu Ayyash Dot Com.

Leave A Reply

CommentLuv badge