Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Selamat Ulangtahun Yang Pertama, Sayangku !

0

Assalamualaikum

anniversary

Alhamdulillah, genap hari ini setahun usia ummuayyash.com yang kata orang, baru setahun jagung. Memang setahun jagung sangat. Sejujurnya dalam setahun ni banyak sungguh ilmu baru yang dapat, dan masih terlalu banyak untuk dikejar dan dihadam lumatkan.

Dan.. bagi diri sendiri pun masih lagi mencari rentak dalam penulisan yang kalau nak diikutkan, macam nampak dah jalan tu. Alhamdulillah ya Syakur. Banyak ilham Allah beri untuk semua tinta dan coretan disini. InshaAllah sikit masa lagi, ummuayyash.com bakal berwajah baru, dengan penulisan yang lebih segar, telus dan tulus dari hati.

Doakan Ummu Ayyash ye teman-teman.

Setiap apa yang ditulis ini akan dipertanggungjawabkan di akhirat nanti..semoga tangan ini juga akan menerima buku amalan dari tangan kanan. Aameen aameen.

Ada tak yang sudi nak berkenalan dengan Ummu Ayyash ? *pastinya wanita sahaja ya*

Ummu Ayyash tengah cari pengedar dan agen baru ni, kalau ada kawan-kawan nak buat side income tolong rekemen sama. hehe. Terima kasih daun keladi !

Terima kasih atas sokongan dan dokongan semua. Ummu Ayyash doakan yang manis-manis sahaja untuk semua….

Jumu’ah Mubarak

Ummu Ayyash 🙂

Facebook Comments

I am a wife to a great husband. I am a proud mother to three adorable sons. I am a fulltime work at home mom. I am breastfeeding my 3 sons, and looking forward to breastfeed my next babies. I like to share my little experiences in parenting, breastfeeding, pregnancy because every journey is unique. Bundle of joys, Ayyash, Miqdad & Ubaidah.

Leave A Reply

CommentLuv badge